Pagina's

Dit ben ik...

Dit ben ik...
met een hoekje af, zoals altijd (ook in het werkveld!)

donderdag 1 maart 2012

Vrijwilligerswerk Voor medios!

Dinsdag 28/02/12 zijn 3 medewerkers en ik 's morgens vertrokken op een missie naar de marine-kazerne van Oostende. We hebben ons vrijgemaakt om te gaan helpen met de vrijwilligers van Medios om een gebouw in de kazerne, die diende als opslagplaats voor meubels die in de tweedehandswinkel van Medios verkocht worden, leeg te maken.
(Het verloop van ons avontuur volgt nog in een latere post)

Ik wil het vooral hebben over de vraag van een medewerker die erkenning wilde voor het werk dat hij gedaan had, die ochtend.
Ik geef hem daar absoluut gelijk in en had het idee om deze blog te gebruiken als test om een gelijkaardige blog aan te maken op het werk.

In die blog kan ik dan de foto's laten zien en artikels maken over het werk dat de medewerkers bij ons (in het dagcentrum zelf) en extern verrichten.
Ik bewonder echt de inzet die medewerkers tonen bij een taak of opdracht. Het is daarbij dan ook SUPER belangrijk dat zij daar ook erkenning voor krijgen. Dit zal de medewerkers ook laten inzien dat hun harde werk (en dat is het zeker) niet ongezien blijft.

Voorlopig kan ik enkel de foto's aanbieden die op de site van Ithaka staan, rechts onder de titel: "Website van stageplaats" staat de link.

Deze blog gaat dus eigenlijk over het bieden van erkenning aan mijn medewerkers (cliƫnten).

De volgende berichten zullen dus gaan over de medewerkers en het werk dat ze verrichten.

Greetz,

Jorn.

1 opmerking: